Your cart
Es gibt keine Artikel mehr in Ihrem Warenkorb
Institutionen og den pædagogiske strategi
Redigeret af Claus Holm og Louise Bøttcher
96 procent af alle skolesøgende børn skulle inkluderes i den almindelige undervisning. I dag – ti år efter loven om inklusion blev en realitet – er der ikke alene betydelig politisk skepsis over for et så ambitiøst tal, men også over for om inklusion og den inkluderende institution overhovedet er det rigtige ideal. Undervisningsminister Pernille Rosenkrantz-Theil varslede allerede tilbage i 2019, at hun ville gøre op med inklusionsreformen. Men hvad bør hun sætte i stedet for den?
96 procent af alle skolesøgende børn skulle inkluderes i den almindelige undervisning. I dag – ti år efter loven om inklusion blev en realitet – er der ikke alene betydelig politisk skepsis over for et så ambitiøst tal, men også over for om inklusion og den inkluderende institution overhovedet er det rigtige ideal. Undervisningsminister Pernille Rosenkrantz-Theil varslede allerede tilbage i 2019, at hun ville gøre op med inklusionsreformen. Men hvad bør hun sætte i stedet for den?
- Autor
- Tine Basse Fisker, Louise Bøttcher, Lotte Hedegaard-Sørensen, Claus Holm, Bjørg Kjær, Andreas Lieberoth, Anne Morin, Simon Nørby, Frans Ørsted Andersen
- ISBN13
- 9788793890510
- ISBN10
- 8793890516
- Auflage / Jahr
- 1 / 2023
- Verlag
- U Press
- Seitenzahl
- 203
- Bindung
- Paperback