Your cart
Es gibt keine Artikel mehr in Ihrem Warenkorb
‘Didaktik i udvikling’ gør status og ser fremad i 20 kapitler om didaktik skrevet af danske og internationale forskere og repræsentanter fra didaktisk praksis. Bogens kapitler er fagfællebedømt og repræsenterer den nyeste forskning af relevans for både praktikere og forskere inden for det didaktiske felt.
‘Didaktik i udvikling’ falder i fire dele: Første del behandler didaktikkens indholdsaspekt, dels bredt og teoretisk, dels eksemplificeret ved skrivedidaktik i forskellige sammenhænge. Anden del adresserer formaspektet og undersøger didaktiske tilgange i grundskole og gymnasium. Tredje del ser på didaktikkens organisering i forskellige kontekster, og fjerde del behandler didaktikkens iboende normativitet(er).
Bogen henvender sig til undervisere, studerende og forskere med interesse for didaktiske problemstillinger i tilknytning til grundskole og gymnasium.
‘Didaktik i udvikling’ falder i fire dele: Første del behandler didaktikkens indholdsaspekt, dels bredt og teoretisk, dels eksemplificeret ved skrivedidaktik i forskellige sammenhænge. Anden del adresserer formaspektet og undersøger didaktiske tilgange i grundskole og gymnasium. Tredje del ser på didaktikkens organisering i forskellige kontekster, og fjerde del behandler didaktikkens iboende normativitet(er).
Bogen henvender sig til undervisere, studerende og forskere med interesse for didaktiske problemstillinger i tilknytning til grundskole og gymnasium.
- Autor
- Ane Qvortrup, Torben Spanget Christensen, Nikolaj Elf, Peter Hobel, Solveig Troelsen
- ISBN13
- 9788772042206
- ISBN10
- 8772042206
- Auflage / Jahr
- 1 / 2018
- Verlag
- Klim
- Seitenzahl
- 384
- Bindung
- Hæftet