Your cart
Es gibt keine Artikel mehr in Ihrem Warenkorb
Nye metoder til skolens læringsarbejde
Denne bog præsenterer nye metoder og modeller til brug for lærerstuderendes, læreres og skolelederes læringsarbejde. Intentionen er at vise, hvordan indsigt i og udvikling af egen lærerfaglighed også kan forbedre elevernes læring i skolen.
Forfatterne har mange års erfaring med udvikling af pædagogiske værktøjer til forskende skoleaktører og viser, hvor væsentligt det er, at man som lærer ikke blot lærer fra sig, men også selv lærer og forholder sig forskende til praksis ud fra et analytisk (gjort), refleksivt (lært) og fremadrettet perspektiv (klogt).
Forfatterne har mange års erfaring med udvikling af pædagogiske værktøjer til forskende skoleaktører og viser, hvor væsentligt det er, at man som lærer ikke blot lærer fra sig, men også selv lærer og forholder sig forskende til praksis ud fra et analytisk (gjort), refleksivt (lært) og fremadrettet perspektiv (klogt).
- Autor
- Tom Tiller & Oskar Gedda
- ISBN13
- 9788772041773
- ISBN10
- 8772041773
- Auflage / Jahr
- 1 / 2021
- Verlag
- Klim
- Seitenzahl
- 143
- Bindung
- Hæftet