Your cart
Es gibt keine Artikel mehr in Ihrem Warenkorb
Diskussionen om kvalitet i daginstitutioner har fået fornyet aktualitet i de senere år. Men kvalitet er ikke et entydigt begreb – om noget kan siges at have god kvalitet, afhænger dels af øjnene, der ser, dels af, hvilke mål man sigter mod. I denne bog beskæftiger forfatteren sig med mange forskellige perspektiver på udvikling af kvalitet. Bogen tager udgangspunkt i et forskningsprojekt, der satte fokus på kvalitet og daginstitutionskultur i tre forskellige danske institutioner. Desuden inddrages forskning fra bl.a. USA, hvor man har udviklet særlige måleskalaer til vurdering af kvalitet. Bogen henvender sig til studerende inden for de pædagogiske/psykologiske fag, pædagogisk personale samt politikere og andre med interesse for udvikling af et godt børneliv.
- Autor
- Grethe Kragh-Müller
- ISBN13
- 9788741256122
- ISBN10
- 8741256122
- Auflage / Jahr
- 1 / 2013
- Verlag
- Gyldendal
- Seitenzahl
- 267
- Bindung
- Hæftet