Tag ansvar for kundeoplevelsen

Tag ansvar for kundeoplevelsen

Wislers Forlag
9788799993956
253,00 kr
Bruttopreis
Sådan arbejder du med Customer Experience Management og Servicedesign i praksis
 
Bogen er til dig og den virksomhed, der vil vinde kampen om kunderne. Uanset om du står i fronten, er leder eller længere inde i organisationen. Bogen er til dig, der vil sikre, at kunderne kommer igen, og at de fortæller fantastiske historier om det, de har oplevet i din virksomhed, til deres venner og kolleger.

Bogen er delt ind i 3 sektioner: HVORFOR, HVAD og HVORDAN. I HVORFOR kan du læse om vigtigheden af kundeoplevelser. Der bliver dykket ned i 6 typer af udbytte – blandt andet bedre økonomi, ambassadøreffekt og trivsel i virksomheden. I HVAD kan du læse om fagligheden, om service sammensat af ydelser og oplevelser, om rationelle og emotionelle oplevelser, og om at have kunden i centrum. HVORDAN er delt ind i 3 undersektioner: Ledere, virksomheden og medarbejdere. Hver sektion handler om, hvordan arbejdet konkret skal gribes an. Bogen er skrevet i et letlæseligt sprog, og indholdet er suppleret med gode eksempler, udtalelser fra eksperter og rammende citater.

Autor
Ian Wisler-Poulsen
ISBN13
9788799993956
ISBN10
8799993953
Auflage / Jahr
1 / 2021
Verlag
Wislers Forlag
Seitenzahl
288
Bindung
Paperback
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.