20 Designprincipper

20 Designprincipper

Wisler
9788799993918
189,00 kr
Bruttopreis
Til brug i grafisk design, multimediedesign, interaktionsdesign, webdesign, usability og visuel kommunikation
 
At designe handler typisk om at formgive og organisere elementer. Om det er design af et logo, et visitkort, en brugergrænseflade til et website eller en applikation, er det afgørende, at brugeren forstår delelementernes betydning og deres indbyrdes relation: Nogle elementer er vigtigere end andre, nogle elementer hører sammen, og andre elementer skal ses i en bestemt rækkefølge. Ved at følge principperne i denne bog bliver designeren i højere grad i stand til at udforme et design, som brugeren intuitivt forstår.Bogen gennemgår 20 designprincipper. Hvert princip bliver forklaret på en side, og herefter er der 2-8 sider med visuelle eksempler og supplerende tekst for det pågældende designprincip. Af designprincipper kan nævnes: Nærhed, ensartethed, genkendelighed, grupper, figurdannelse, kontrast, lukkethed og enkelhed.Bogen henvender sig primært til multimediedesignere og grafiske designere, men den kan anvendes af alle, som beskæftiger sig med visuel kommunikation, usability eller design af brugergrænseflader.
Autor
Ian Wisler-Poulsen
ISBN13
9788799993918
ISBN10
8799993910
Auflage / Jahr
2 / 2017
Verlag
Wisler
Seitenzahl
144
Bindung
Paperback
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.