Den kop kaffe glemmer jeg aldrig

Den kop kaffe glemmer jeg aldrig

Wislers Forlag
9788799993970
253,00 kr
Bruttopreis
Sådan skaber du mindeværdige kundeoplevelser og bliver den bedste kollega – en bog om indstilling og adfærd

 

Bogen handler om at skabe mindeværdige kundeoplevelser og blive den bedste kollega. 

Der er 4 kapitler: Det første kapitel handler om kundeoplevelser generelt. Det andet kapitel om, hvordan du bliver den bedste version af dig selv. Det tredje og største kapitel handler om, hvad du skal gøre over for kunder og kolleger. Og det fjerde og sidste kapitel handler om, hvordan du kommer i gang. Jeg håber, du vil med på rejsen – tage det næste skridt – og gøre verden til et bedre sted.

Autor
Ian Wisler-Poulsen
ISBN13
9788799993970
ISBN10
879999397X
Auflage / Jahr
1 / 2025
Verlag
Wislers Forlag
Seitenzahl
240
Bindung
Paperback
Produkt zur Wunschliste hinzugefügt
Product added to compare.